Haberler

Detay

Türkiye Tatili!



Türkiye Tatili Hediyesi!

Türkiye Mezunları ailesinin bir üyesine, yanında kendi belirleyeceği bir kişiyle birlikte Türkiye’de istediği bir şehirde 1 haftalık Türkiye tatili hediye ediyoruz!

Türkiye Mezunları Portalı’nda “Etkinlikler” alanında yer alan Türkiye Tatili çekilişine, üye hesabınızla portala giriş yaparak 31 Aralık 2022’ye kadar tek tıkla katılabilirsiniz!

Etkinliğe katılım şartları;

·         Türkiye Mezunları Portalı’na üye olmak ve eğitim, iletişim vb. bilgilerini eksiksiz doldurmuş olmak,

·         2020 ve öncesi yıllarda Türkiye’de bir yükseköğretim kurumundan mezun olmuş olmak,

·         Türkiye dışında bir ülkede ikamet ediyor olmak,

·         Türkiye vizesi alması ya da Türkiye’ye giriş yapabilmesi önünde herhangi bir engeli olmamak,

İmkânlar:

v  Konaklama (4 ya da 5 yıldızlı otelde her şey dâhil konsept)

v  Gidiş-dönüş uçak biletleri

v  Havalimanı transferleri

Takvim:

Ø  Katılım tarihleri: 01.02.2022 - 31.12.2022

Ø  Asil ve yedek talihlilerin belirlenmesi: 09.01.2023

Ø  Tatil Programı: Kazanan kişi tarafından belirlenecektir.


81 Yorum

  1. Image

    cok iyi bir dusunce :)

  2. Image

    Butum bilgilerimi eksiksiz bir sekilde doldurdugum halde hatta cikiyor.

  3. Image

    Yaptığınız etkinlikler için sizi teşekkür eder ve katılan herkese bol şanslar dilerim. Saygılarımla,

  4. Image
    BALKISSA MOUNTESSOUMOUNTuesday, February 15, 2022 22:34

    Merhabalar, Türkiye tatili için başvurmak istiyorum. Lütfen nasıl başvurabilirim?

  5. Image
    DILDORA RAKHMATULLAEVATuesday, February 15, 2022 23:08

    Türkiye mezunları ailesine sunulan güzel bir aramağan olmuş. Kazanmak en büyük temennimdir)

  6. Image

    Muazzam bir haber.

  7. Image

    Merhaba, Bunu doymaktan mutlu oldum. bir daha güzel Turkiyeyi görmek herkes ister. özeliklle YTB desteği ile. hayırlı günler herkese

  8. Image

    Katilmak istyorum

  9. Image

    Bu etkinliğe nasıl başvuruyoruz. Nasıl başvurulacağına dair herhangi bir bağlantı veya bilgi yok

  10. Image

    👍🏻

  11. Image

    😍😍😍

  12. Image

    10 numara 5 yildiz

  13. Image
    AIZHAN GALYMKYZY KALMAGAMBETWednesday, February 16, 2022 8:56

    Iyi gunler! cok guzel motivasiyon, guzel Turkiyemi yeniden gormeye nasib olsun!

  14. Image
    ALI AZHARI MOHAMMED ALMAHI ALSAYEDWednesday, February 16, 2022 9:03

    Ben bu programı katilmak Istiyouru.

  15. Image

    Allah kolaylik versin

  16. Image

    Kullanici adi ve sifreyi yazarak portal giris yapmak tatil cekilisine katilmak icin yeterlimi ? Etkinlikler bolumunde sadece tail cekilisiyle ilgili bilgiler gozukmektedir.

  17. Image

    Güzel bir tatil olsun. Devamı gelsin inşallah

  18. Image

    Kazanamak istiyorum ve tatil yapmak istiyorum

  19. Image

    Selam efendim, Çok kaç yıl geçti Türkiye'ye ziyaret edemedim. Bu nedenle bu tatil kazarsam mutlu olacağim. Saygilarimla,

  20. Image

    Çok güzel bir faaliyet

  21. Image
    TETE JEAN PHILIPPE GUNNWednesday, February 16, 2022 12:00

    Hello, I would like to participate to this Tatil program

  22. Image

    Çok güzel bir fikir ,sizi tebrik ediyorum , Türkiye'den daha yeni ayrıldım ama Türkiye'ye özlemeye başladım . Türkiye her zamanki gibi kalpımda yaşamaya devam edecek .🇹🇷❤️🇾🇪

  23. Image
    KARL CHRISTOFER KINGUELEOUAWednesday, February 16, 2022 12:41

    Merhabalar. Bu haberden çok mutluyum. Orta Afrika Cumhuriyeti'nden selam ve sevgilerimizi sunuyoruz size!

  24. Image
    KARL CHRISTOFER KINGUELEOUAWednesday, February 16, 2022 12:49

    Merhaba! Ben bu Türkiye Tatiline katilmak istiyorum. Nasil kayit olabilecegim lutfen ? çektim her yerden ama tiklanacak bir yer yok gibi gorünüyor.

  25. Image

    Bu etkinliğin kazananını öğrenmek için sabırsızlanıyorum. Dört gözle sonuç bekleyeceğim

  26. Image

    Nasil katılabilirim ?

  27. Image

    çoo harıka bir etkınlık ve benm için bu yapılan etkınlıklernız için türkiyeye gelmek için çok tavsiyede bulunacagım arkadaşlarima

  28. Image

    Sayın yetkili Umarım iyisinizdir. Her şey için teşekkür ediyorum.Şu anda Afganistan'dayım ve Belh Üniversitesi'nde Mühendislik Fakültesi'nde Hoca olarak çalışıyorum. Ve YTB ailesinin bir parçası olduğum için mutluyum. Bu programa katılmak istiyorum. Saygılarımla Edries JALAL

  29. Image

    I appreciate a lot this Turkey Holiday Gift!

  30. Image

    merhabalar, nasıl katılabilirim?

  31. Image

    nasil basvurabilirim

  32. Image

    Çekilişe nereden katılabiliriz?

  33. Image

    Türkiye Mezunları Portalı’nda tarafından bu fırsatların verilmesi büyük bir zevk. memnuniyetle karşılıyorum.

  34. Image
    ALIDOU ARZIKA IBRAHIM ARZIKAWednesday, February 16, 2022 23:50

    Merhaba, bu tatilin programi nasil katabilir miyim?

  35. Image
    SYLVAIN DAGBEGNON MEDESSOUKOUThursday, February 17, 2022 1:04

    How can we participate, there is no botton to click to participe.

  36. Image

    Türkiye her zaman olduğu gibi kendine yaraşanı yapıyor tekrar Türkiyebursları ailesini görme dileği ile

  37. Image

    Nasıl Kayıt olabilirim

  38. Image
    ALI SATAR JABER AL-ASKARYThursday, February 17, 2022 15:59

    nasıl başvurabiliriz?

  39. Image

    Great Opportunity. Long Live YTB; Long Live Turkiye <3

  40. Image

    Ne guzel!

  41. Image

    Çok iyi güzel Katilmak istiyorum

  42. Image

    Gerçekten harika bir düşünce, dünyanın en kapsamlı burs programı ve Türkiye mezunları böyle bir tatile katılmayı hak ediyorlar bence.

  43. Image
    MOHAMMAD M. A ABUQBEITAHFriday, February 18, 2022 11:25

    güzel bir fikir ama sicak mevsimde daha uygun olur sanki

  44. Image

    umarım güzel bir etkinlik olacak

  45. Image

    Yaaaaa çok güzel vallaa🤗🤗🤗

  46. Image
    ISMAEL BACHABI YOUSSOUFFriday, February 18, 2022 14:11

    MasAllah , baya oldu digerler için ve tekrar gorusmekte daha iyi bir aile olacaktir. hayirlisiyla.

  47. Image

    çok iyi

  48. Image

    Çok Iyi.

  49. Image
    WALEED TAWFIK ABDULLAH ALSHAIBANISaturday, February 19, 2022 14:33

    ÇOK IYI BIR FIKIR, Türkiye Tatili Hediyesi başvuru nerede; başvuru bulamadım .

  50. Image

    Merhaba bu tatil hediyesini kazanmak için ne yapmak gerekir ?

  51. Image

    Supersiniz her zamanki gibi.

  52. Image

    Turkiye Bursları yönetici personeline böyle bir imkanı mezunlara sunduklarından dolayı teşekker etmek isterim

  53. Image
    GANTULGA ERDENECHIMEGMonday, February 21, 2022 20:19

    Harika

  54. Image

    YTB ailesine teşekkür ediyoruz🙏🏽

  55. Image

    Çok güzel bir düşünce hakkatten

  56. Image

    Güzel bir fikir...

  57. Image

    Katilmak cok istyorum

  58. Image

    Harika bir fikir. İnşallah geleneksel hale gelir. Türkiye'de hayatlarının en önemli yollarını geçirmiş dostlara güzel bir hediye. Düşünenlerin düşüncelerine sağlık 😉

  59. Image

    Çok güzel, bizi çok sevindirdiniz. Peki nasıl katılacağız?

  60. Image

    Her zamanki gibi çok iyi bir fırsat

  61. Image
    Datu Abdulshattar İİ ZailonThursday, February 24, 2022 16:26

    We hope to be back in this wonderful country

  62. Image

    Çok iyi program ama Kayidimi tamamlayamiyorum

  63. Image

    Bağımız hiç kopmadı, YTB burslardan sonra Türk şirkette kendi ülkemde çalışmaya başladım :) Turkiyede gelmek her zaman isteriz

  64. Image

    Türkiye Mezunları Portalına kullanıcı e-postanız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra, "Etkinlikler" sayfasında "Türkiye Tatili" etkinliğine tıklayın ve "Tek Tıkla Kayıt Ol" butonuna basarak kaydınızı oluşturun!

  65. Image

    Çok güzel bir etkinlik ileriki yıllarda da devam eder inşAllah teşekkür ederiz😊

  66. Image

    Türkiye Mezunları Portalına kullanıcı e-postanız ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra, "Etkinlikler" sayfasında "Türkiye Tatili" etkinliğine tıklayın ve "Tek Tıkla Kayıt Ol" butonuna basarak kaydınızı oluşturun!

  67. Image

    Katilmak istiyorum

  68. Image

    Nasıl başvurabilirim

  69. Image
    VENANCE MONDANGA VENANCE MONDANGASunday, March 13, 2022 16:27

    Merhaba Türkiyeyi çok özledim. Bu sebeple bu program katilmak istiyorum. Tatile, gezmeye ve alisverise için gidecegim, belkide biri beni yaninda olacaktir. Ne kadar mutlu olacagiz.

  70. Image
    MOUSTAPHA MAMAN MOUSTAPHA MAMANTuesday, March 15, 2022 16:54

    Iyi fikir. Selamlar herkese.

  71. Image
    MHD YOUSSEF MHD YOUSSEFThursday, March 17, 2022 23:09

    HARIKA . TEŞEKKÜRLER TURKİYE BURSLARI.

  72. Image
    FORAT MOHAMMED TAHA FORAT MOHAMMED TAHATuesday, March 29, 2022 12:01

    very nice

  73. Image

    Katıldım herkese başarılar

  74. Image

    Insallah ben kazanirim Cok isterdim yeniden Turkiey'yi gormek.

  75. Image

    Harika Nasıl katılabilirim

  76. Image
    BALKESS DIAELDEEN BALKESS DIAELDEENWednesday, April 13, 2022 9:11

    Çok güzel. Hacettepe üniversitesinden mezun oldun ve şimdi Almanyadayım . Bu tatil kazanırsam çok güzel olur. Sizi çok teşekkür ederiz.

  77. Image
    RANA IBRAHIM AHMAD RANA IBRAHIM AHMADWednesday, April 13, 2022 10:53